
Kullanıcılar tarafından son günlerde telefonlarına 9230’dan gelen kredi kartı mesajları ile karşılaşıyorlar. SMS içeriği olarak *** kart numarasının süresinin dolacağı ve otomatik ödeme talimatlarının iptal olacağı hakkında bilgiler vermektedir. Eğer kredi kartınızın son kullanım tarihi dolmaya yakın ise TTNET ve Türk Telekom üzerinden bu tip mesajları alabilirsiniz.
Durumu düzeltmek için öncelikle bankanız üzerinden yeni kredi kartı talebinden bulunmamız gerekiyor. Daha sonra gelen kredi kartı bilgiler TTNET ve Türk Telekom müşteri temsilcisi veya şubelerin güncelleme yaparak otomatik ödeme talimatınızı yenilemeniz gerekiyor. Aynı şekilde TTNET ve Türk Telekom görüşmeden ise bankanız aracıyla yeni gelen kart bilgileri ile birlikte mobil bankacılık üzerinden kendiniz de otomatik ödeme talimatlarını güncelleyebiliriz. İnternet bankacılığı ve mobil şubeniz yoksa, bankaların şubelerine giderek gerekli güncellemeleri sağlamanız gerekiyor. Son olarak şubeye gitme zamanınız yoksa, telefon üzerinden banka müşteri temsilcisi ile görüşerek otomatik ödeme talimatını güncelleye bilirsiniz.
Özetle gelen SMS de (9230) kredi kartın son kullanım tarihin yaklaştığını ve karta bağlı otomatik ödemelerin gecikmemesi veya akmaması için bankadan yeni kredi kartı talebinde bulunarak faturalarınızı otomatik ödeme sistemi güncellemeniz gerektiğini belirtmektedir.
Bir yanıt bırakın